Područja djelovanja

U obavljanju odvjetničke djelatnosti odvjetnik Boris Anišić usmjeren je prvenstveno na pružanje pravne pomoći s područja trgovačkog prava. Zbog toga je i njegov odvjetnički ured usko specijaliziran za zastupanje domaćih i stranih trgovačkih društava.

Taj rad obuhvaća obavljanje svih pravnih radnji od osnivanja trgovačkog društva i provođenja svih vrsta statusnih promjena na sudskom registru do radnog i ovršnog prava u svezi sa djelatnošću pravnih osoba.

Pored trgovačkog prava, posebno područje rada odvjetničkog ureda Anišić obuhvaća pravo na nekretninama. Odvjetnički ured obavlja sve pravne radnje iz područja zemljišno-knjižnog prava i prava na nekretninama od sklapanja predugovora, kupoprodajnih ugovora, uknjižbe prava vlasništva i sve druge radnje vezane uz nekretnine uključujući i pravni due diligence za pravne osobe.

U okviru pravnog zastupanja stranaka, odvjetnik Anišić zastupa pravne osobe u velikom broju ovršnih postupaka protiv pravnih i fizičkih osoba, a za što je formiran poseban ovršni odjel u okviru ureda. Odvjetnik Anišić zastupa pravne osobe i iz područja radnog prava što uključuje sve vrste pravnih savjeta te zastupanja trgovačkih društava u svim vrstama radnih sporova.

PODRUČJE PRAVA KOJIM SE URED BAVI:

Trgovačko pravo

• obavljanje svih pravnih radnji pri osnivanju trgovačkih društva (društva s ograničenom odgovornošću, dioničkih društava i dr.)
  • obavljanje svih pravnih radnji pri upisu promjena u sudskom registru
  • izrada trgovačkih ugovora
  • izrada svih akata za trgovačka društva (Izjava o osnivanju, društveni ugovor, statut i dr.)
  • prijava tražbina u stečajnom postupku
  • savjetovanje vezano uz pravne poslove trgovačkih društava
  • zastupanje pred sudovima u svim vrstama postupaka za pravne osobe

Ugovorno pravo